Friday, January 16, 2015



Assalamualaikum salam jumaat,,,

Last seen 2010,,bole tahan aku merajok ya nda blogie,,and now 2015 yaww,,,Alhamdulillah syukur dengan rahmat mu ya rab,,sejak aku suda minat macam2 perkara ni,,aku rasa bole suda d kongi dni,,tp nanti2 la mgkin ya,,

serius macam tak percaya umur ku sudah menjangkau 30series,,,aku yakin pada mu ya Rabb,,masa itu akan tiba,,InsyaAllah,,Banyak perubahan yang berlaku this few years,,macam ragam manusia di jumpa,,yang menolong,,yang menghina,,,yang mengambil kesempatan,,macam2 la,,xpa aku redha semua tu,,semoga orang2 itu mendapat perlindungan yang maha esa,,Aku bukan ''bajet Bagus'' cuma memikirkan tiada guna nya membalas segala perbuatan jahat melainkan orang2 yg baik amat dengan aku insyaAllah di balas segala budi pekerti mu sahabat,,

ok lah,,insyaAllah akan di perUpdate kan lagi di lain hari ya,,,sekian. :)

Fun Time with anak-anak :)

No comments: