Friday, August 06, 2010

Akhirnya,,,^_^


Thursday, August 05, 2010

10:24 PM


Akhirnya,,hehehe berubah sikit suda blog ku,,,aku sebenarnya xpandai guna blog ni,,kadang tertanya pada diri sendiri,,utk apa ini blog??? Mcm yg slalu aku ckp ma kawanku,,,buat blog banyak2 kalo mau cepat kaya,,,hehehe,,,ntah kan cmn jgk bleh jd kaya tu sbb takat penulisan yg merepek saja,,hehehe,,suda rezeki dorang kalik ahh,,,,rezeki ada d mana2 kan,,Cuma cepat dan lambat jak,,,sabarr,,


Next week puasa suda,,naa,,,nsb baik suda hbis ganti,,hhehee,,next week jgk la aku akan jadi musafir,,merantau bt bancian pengusaha kraf d beufort,menumbuk,tenom,kuala penyu,keningau,sepitang dan yg paling best,,d pulau labuan,,hehehe,,dalam metting hari tu kata sebulan buat bancian,,tp oleh kerna bulan puasa d pendek kan hari nya dr 10-20hb ogos ni sj,,alamat nya senyap lg la FB aku tu,,kadang2 buring jgk mengadap FB,,tp kadang rasa terhibur plak tgk Pic kawan2,,,tgk penghidupan dorang masing2,,,ada yg suda berkeluarga,,,ada yg still single mcm aku lg,,hehehe,,mcm2 topik yg d ajukan dlm FB utk diskusi bersama kawan2 dlm friendlist masing2,,FB ni,,mcm penyakit jgk,,tp kalo x d layan sgt pn xpa sbnarnya,,,,ikut dr masing2 la kan,,,


Broadband suda kena cut,,adehhh,,,trpaksa la update blog d opis jak,,mau try maxis brodband tp nnt la lps raya,,,lama aku outstation ni,,keta ku aku kci tggal ma kazen ku,,x brani suda kci c bro pozi jaga sbb lama kan,,,lg pn ssh jgk nnt bini nya btrep plak sama aku,,,nsb aku x panggil abang c bro pozi,,aduiiii,,kalo x heheh,,aku fhm ba perasaan ppuan cmn,,so sblum jd apa2 mslh nnt,,baik aku elak kan,,,bahaya ohhhh,,,,,beringat sebelum kena JUE,,,,huhuh


Aku x tau la apa mau jd dgn aku ni,,aku sebenarnya takut dgn keputusan yg aku bt,,,,sampai hujung tahun ni,,,aduuiiiiiiiiii,,,knp jgk bodoh betul ko Jue,,,tp ntah la,,aku mmg akan berpegang pada janji antara hdup dan mati,,,apa mau jadi jadi la…tggu sampai ujung tahun ni apa kejadian,,,semua ni bt aku muak sampai termuntah2,,,megren menyerang sesuka ati nya,,,ntah la,,,,perasaan bercampur baur suda,,,,,aku just harap tda perkara yg buruk berlaku pd ku,,aku risau ohhh,,,,tp apa yg harus aku bt kan,,kalo mmg dia jodoh ku,,,,


Pikir banyak pn ssh jgk,,,mau tdur dl la,,sok keja lg,,,alhamdulillah dgn kehidupan ku sekarang,,,yaAllah ya tuhan ku,,hindari la aku drp anasir2 jahat yg cuba menghancur kan hidup ku,,ammiinn,,,~_~

rindu dgn anak buah ku,,Ahmad AQil Iman,,,,T_T


No comments: