Monday, February 02, 2015


Assalamualaikum wtb...salam Isnin,,

 Hari ni baru masuk opis setelah berehat,,'brehat la sangat..'' thats so tired of sickness,,but alhamdulillah beransur sihat hari demi hari sebab rajin ke hospital makan obat2tan,,suntik sana sini astaghfirullahalazim sakit nya Allah ja yg maha mengetahui,,Banyak tul dosa ku tahun lepas kalik ya,,Bukan nya nda pernah sakit kuat mcm ni,,tp kali ni 1 bulan ya kena hentam sakit,,apa2 pun aku redha,,Terima Kasih ya rabb atas ujian dan teguran dr mu,,kalau tidak mungkin aku terus hanyut d buai mimpi d dunia mu yg sementara ini,,,Alhamdulillah :)

Di sebalik semua ini,,sahabat ku yang sekian lama menghilang,bukan hilang cuma dia hanya perhati aku dari jauh,,call then jejak kasihan la pulak,,sedikit sebanyak menguatkan semangat ku,,serius aku rindu betul dgn dia,,mungkin Allah mendengar doa ku gerakkan hati nya hubungi aku,,thanx baba,,u such a buddy 4 me,,cuma batasan harus di jaga,,Thanx juga buat teman2 rapat yg nda putus2 mendoakan,,keluarga,,bapa paling manang,,macam doktor,setiap kali aku call soalan yg sama,,macam mana tekanan darah ok jg,,suda makan ubat,,potpet,,potpet,,errmmm tadah telinga ja aku,,,bebelan c bapa jadi penghibur,,ingat arwah mama orang pertama yg dapat rasa kalau aku dekat2 mau sakit sbb tu sakit ku dulu nda belarutan mcm sekarang,

Faktor usia kalik ya,,perubahan hormon sana sini,,Baru sedikit ujian ku,,aku redha,,macam mama selalu pesan dgn aku dulu,,Biar orang buat kita,,jangan kita buat orang,,thats no need to revenge,,couse carma will come as soon as posible..InsyaAllah Ma,,hanya mohon kekuatan atas segala dugaan,,Hanya padaMU ku berserah...

Masuk Fasa ke 2 tahun 2015,,semoga sihat menjalani pnghidupan pada hari2 seterusnya,,, :)

No comments: